Vår!

       2009-03-12 @ 10:48:30
God morgon mina små grisar!

Igårkväll was fun. Förfest med både ölspelet och "Jag har aldrig.." och sen vidare mot Bongo och APT. Dans hela kvällen och pengar blev spenderade, det sved i min plånbok men vad gör det? Pengar är till för att spenderas! Har Nadine att tacka för en fin kväll. :*

Vad som dock inte är så jävla skoj är att jag tänkte hjälpa en vän i nöd och låna ut mitt mobilbatteri. Det var bara det att jag neverever stänger av min mobil, laddar bara när det behövs, så när jag slog på den igen kunde jag inte min pin-kod. Testade tre gånger men icke, så nu är det puk-kod. Så jävla fail! Alex fick ringa och väcka mig imorse för jag hade ju fan ingen väckarklocka. Man är verkligen handikappad utan mobil. Men det fixar sig nog.

Snart ska jag ge mig ut i det fina vårvädret. In till skolan för att ha en lektion, känns ju nödvändigt. Kanske kan få lite ärenden uträttade också.

Njut av solen idag!
Puzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback