Snö?!

       2009-03-22 @ 23:18:04
Jag börjar bli förtvivlad. På riktigt. Vad är det med vädret? Det kan ju inte snöa nu! Det var ju preciiis påväg att bli vår. Vilken jävla luring! Jag är besviken.

Kom nyss hem från Alex. Kom dit igår, och nästa helg blir det också bara en natt tillsammans.  Det känns jävligt surt. Men på de här två dagarna har vi hunnit med ganska mycket. Igår åt vi middag hos hans pappa, asgott. Sen såg vi på Twilight, som jag var föga imponerad av. Inte kass, men inte asbra. Idag har vi gått tipspromenad med Alexs pappa och hans brud. Låter astöntigt, men vädret var fint och det var riktigt trevligt faktiskt.

I övrigt har jag jäääävligt ont i halsen. Jag misstänker halsfluss lite. Läst att man kan få hosta också, vilket jag har. Och att det är vanligast att man får det mars-april. Om det inte går över inom några dagar så får det bli ett besök hos farbror doktor.

Hoppas ni haft en bra helg.
Puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback