Full Fart

       2009-03-13 @ 12:39:57
Kom hem från stan alldeles nyss. Hade en lektion och sen gick jag till banken och betalade in balavgiften. Gött att ha det gjort. Om två timmar går färden in mot stan igen, men grejen är att jag är fruuuktansvärt trött. Verkligen helt dåsig. Man kanske skulle ta och sova i en halvtimme, men då är frågan om man hinner packa och duscha på en och en halv timme..? Dessutom är det ett helvete att ta sig upp efter en halvtimmes sömn.

Tittade förresten in på H&M en snabbis innan. Köpte en lila basic tisha och drägglade lite över den rosa vindjackan. Nu har jag ju faktiskt mer pengar än vad jag trodde att jag hade, så tror jag ska köpa den. Har iofs inte ens testat den än, kanske sitter asfult. Och den är ju väldigt tunn..

JAG ORKAR INTE GÖRA NÅGONTING! Mina ögonlock väger bly.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback