Helgen

       2009-03-28 @ 23:57:39
Igår jobbade jag och sen kom älsklingen hit. Vi drog på förfest hos Anton och sen Bongo såklart. Det var väl ganska trevligt. Tror jag fått nog av krogen faktiskt, det är inte så jävla röj. Ändå tackar jag aldrig nej när någon frågar om jag ska med. Det är ju fortfarande kul att umgås med sina kompisar.

Idag åkte min gosebulle hem för han ska jobba imorgon. Jag och Jes fixade alkohol och grejer, tänkte dra ut men sen blev vi för trötta, haha. Så ikväll har jag bara slösurfat och proppat i mig onyttigheter. Ångeeeest.

Imorgon ska jag bleka mitt hår. Det är på tiden, har allt för många centimeter utväxt som ser svart ut mot mitt superblonda hår.

Förresten verkar det som att jag kirrat mig ett till extrajobb. Sitta och prata i telefon. Men inte försäljare, man bokar bara in möten åt folk med försäljarna, haha. Det är iaf några kvällar i veckan så det är ju bra. På tisdag ska jag på utbildning så då vet jag lite mer.

Tråkigaste jävla inlägget på länge, men jag känner mig ganska tråkig för tillfället. Och rastlös. Allmänt likgiltig. Väntar på bättre tider.

JAG SAKNAR REDAN ALEXANDER SÅ JAG SPRICKER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback