Det snurrar i min skalle

       2009-06-27 @ 02:11:17
Vaknade imorse, tänkte "tråkigt att inget händer idag",  sen ringde Kennet och frågade om jag kunde jobba. Hann sola lite och fixa lite på stan innan jag började. Ringe Kaisa vid sex när jag hade slutat, hon sa att hon skulle till Nadine som bor precis där jag jobbar.

Drog dit, hade ingen dricka eller något men folk hade vin att bjuda på. Klockan blev nio.
 Bongo (för det är där man hänger) -> Centrum (fixa stämpel) -> Amor (billig shotbricka) -> Korv (hungrig!) -> Centrum (skaka rumpa) -> Pizza (sugen)

Sjukt kul kväll med fina vänner. Men att gå hem genom en skog där varannan lampa inte funkar klockan två på natten i bara t-shirt och med skoskav kan ju vara det sämsta jag gjort.

Har en svag känsla av att det blir en del taggningar på FB imorgon.
Kommit fram till att jag ser lesbisk ut. Speciellt när jag pussar på Nadine.

Det är ju en dag imorgon också (fylld av bakfylla) så nu ska däcka.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

riktigt kul kväll igår! :D

mindre kul att du behövde gå själv. blö. men du kom ju hem i alla fall och det var ju bra :)

hoppas du inte mår alldeles för dåligt idag!

och du är SNYGG i din nya frisyr. så galet snyggt är det :)

2009-06-27 @ 10:21:21
Postat av: nadine

nu ligger det uppe asmånga bilder på FB ^^ la dock inte upp den när du pussar mig men ändå. och din frilla är asnice :* pusspådig

2009-06-27 @ 23:56:22
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback