Dumma Människor

       2009-07-19 @ 17:20:21
Delade ut tidningar själv för första gången inatt. Det är bara typ 70 tidningar men det är ett enormt område. Tog mig 2 timmar att få ut alla, men det är bara för att folk är idioter och inte har nummer på sina hus. Ibland gick jag på tok för långt och fick gå tillbaka bara för att flera hus på raken inte hade nummer. Dessutom klantade jag mig rätt rejält och kom hem med 10 tidningar för mycket. Har alltså missat massor. Men men, det är mänskligt att fela!

Kom hem vid typ halv sju, gick upp vid två. Sen dess har vi ätit lite, tagit ett härligt bubbelbad och en lång dusch. Ska fixa lite mat så fort vi kommit på vad vi ska laga. Det är så svårt att komma på mat för varje dag, som är lättlagad och billig. Börjar tröttna på spagetti och korv, haha.

Ska jobba inatt igen, men då ska jag gå bredvid och lära mig, för det är ett annat område. Jag ser inte fram emot det. Jag vill sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback