Partaj

       2009-01-30 @ 12:55:06
Ikväll är det partyparty för hela slanten! Det var länge sen folket var ute, och det är Big Bongo så det lär bli röj. Fast jag ska jobba 15.00-18.00 först. Jag hatar att gå till fest direkt från jobbet. Innan har jag och Kaisa gjort oss iordning på jobbet, men då har inte Kennet varit där. Kan ju inte stå inne på toan och sminka mig precis när chefen tittar på, haha. Dessutom måste jag ju ha kläderna jag ska gå ut med på jobbet också. Jobbigt.

Men först tänkte jag ta en liten tupplur för jag är helt gaaaalet trött.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

du kan ju byta om o fixa dig hos anton? tror det är luuugnt :) thihi.

2009-01-30 @ 13:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback