Bongo&Klänningshysteri

       2009-01-06 @ 02:07:53
Jag klickade mig in på Bongos hemsida av okänd anledning, och där stog det att de firade trettondagsafton och hade öppet! Det tyckte jag och Jes lät kalas, så vi drog dit. Det var jääävligt dött, men det var rätt mysigt också. Bara sitta och prata och chilla lixom. Åt nachos gjorde vi med, MMMMMMUMMA!

På tal om saker som är mumma.. Har börjat kolla på mönster till studentklänning, och det finns så sjuuukt många fina. Men grejen är att de flesta sitter tajt över magen vilket skulle resultera i att jag ser ut som en flodhäst. Såatte.. Antingen får jag råbanta eller så väljer något mer smickrande. Typ en sopsäck som täcker fläsket.. Näää men med tanke på att mamma ska sy Stintans och Fridas klänningar först så har jag ett tag på mig.

Pytteliten bild, men klänningen hade varit wonderful,
om det inte vore för att den har rygg. Alltså, jag vill
helst ha öppen rygg. Sjukt synd.

Kommentarer
Postat av: Clara

Du skulle inte se ut som en flodhäst snygging!

2009-01-06 @ 18:45:24
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback