Soooool

       2009-08-05 @ 15:23:15
Inatt gick det skitbra att jobba! Känner mig så duktig och stolt när jag gjort ett bra jobb. Och jag försöker hela tiden tänka att jag får motion, kommer gå ner i vikt! Haha.

Idag skiner solen så jag ska försöka få med min tjurskalliga pojkvän på någon kul aktivitet, haha. Försöker få honom att ringa sin mamma så vi kan fika med henne. Inte träffat henne sen studenten! Hon är så mysig och snäll, måste vara världens bästa mamma.


Den här lilla rutten går jag varje natt. Plus en halvtimmes gång dit och hem!


Kommentarer
Postat av: frida

jomen det var ju en "liten" rutt camilla, haha. duktigt av dig! (:

2009-08-05 @ 15:28:23
Postat av: Fröken Grön

Det var fan inte illa alltså! Kan tänka mig att det tar sin lilla tid.. Men det är bra att du ser det positiva i situationen iaf :D

2009-08-05 @ 20:01:38
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback