Fira In Våren!

       2009-04-11 @ 01:29:08
Ikväll, mina vänner, la jag mina problem på hyllan ett tag och körde årets första grillning på Vätterstranden med Jessica och lite annat trevligt folk. Korv med bröd, grillade champinjoner och potatissallad för min del. Mycket gott. Tyvärr blev det kallt och mörkt ganska snabbt, men vi hade en stor brasa som värmde rätt bra ett tag.

Imorgon ska jag upp skittidigt, börjar jobba vid 12 och innan det ska jag duscha och hinna till Bokia. På söndag väntar mer jobb och jag ser inte fram emot det.

Och så bra gick det att hålla fingrarna borta från bloggen, haha.

Hoppas ni får en bra påsk.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Clara

Jobbade inte du både lördag och söndag? Gick det bra?:) puss

2009-04-13 @ 12:51:00
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback