El Stockholmo

       2008-09-21 @ 22:38:34
Yeees, nu är jag åter tillbaka i min hemstad. 

Stockholm var sjukt trevligt. Var framme någon gång vid tyyyyp ett kanske på torsdagen. Satte igång direkt med att hitta affärer som Stintan tipsat om. Shoppade lite,  åt kinamat på Kungshallen, checkade in Gamla Stan (läksigt ställe tbh imo) och sen bar det av mot Globen. Självklart fick jag lämna ifrån mig systemisen, så inga bilder på Coldplay (förutom från Alexs mobil). Men det var grymt! Alla bra låtar spelades, bra ljusshower och filming, och självklart levererade Chris (förutom när han glömde bort både text och melodi på en låt, som han för visso inte hade spelat på tre år men ändå). Under Lovers In Japan föll fjärilsformat konfetti från taket ner över ett fullsatt Globen, det var så fint. :') Det enda jag kan klaga på är de dåliga platserna och att jag glömde min glasögon, haha. Såg ju fan knappt inget. D: 



Jag får rysningar av att kolla på det. Geez, inte ett öga torrt.

Hur som haver, när det var över (alldeles för snabbt) så ringde jag mina kära vänninor Nadine och Emilia som var på Dabaser. De kom och hämtade oss vid tunnelbanan för vi hittde inte dit. Men icke, vi kom inte in. Det var sent och det var 20årsgräns. Jag kände mig som en idiot som dragit ut dem i kylan, dåligt samvete som fan. Vi vandrade runt, åkte lite tunnelbana, försökte hitta en krog som hade 18årsgräns, men för gäves. Tillslut hamnade vi på Donken, käkade lite, Millan och Nadine drog hem och jag Alex vandrade runt i det iskalla Stockholm, tills klockan var tre då busstationen öppnade. Satt där och väntade tills klockan var fem, då åkte vi hem.

Det här föll offer för mitt shoppingbegär:
2 tishor, söta apor till nycklarna, Space Invaders-väska, jeans, småsmå cupcakes med läppglans i och en klocka.




Kommentarer
Postat av: Kaisa

galet vad mycket snyggt du köpt :D

2008-09-22 @ 08:28:34
Postat av: Hedda

Shit vad coola grejer, var fick du tag i allt? o:

2008-09-22 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback