Diggididamn!

       2008-09-09 @ 16:50:27
Jorå, här ere lugnt. Inte mycket som händer, förutom den bombastiskt feta peppen för Sthlm och Coldplay på torsdag nästa vecka. Som grädden på moset ryker håret på lördagen. Det kommer bli så brabrabrbaaaabrabrabaa!

Äre någon som vet vart man kan köpa snajsiga ziphoods på intranätet för en billig peng så hojta till. Eller snajsiga kläder öht. Jeans, sneakörs och tishor (acceptera Jes!). NEEEEEED.

Alltså hallå, om fyra månader har jag och min gosebulle gängat stadigt i två år. Det är ju helt sick. Bra sick! Bästa sick ever typ. Det känns som det var en månad sen vi stod där på gågatan i Uddevalla, i spöregnet, under fyrverkerierna, tätt ihop och kysstes för första gången. Jag smälter lite när jag tänker på det.

Mackor. I min mage. Nu.

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Clara

jag smälter också. ;) Lite. haha. fint.

2008-09-09 @ 17:25:32
URL: http://onevoice.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback