NOTHING COMPARES 2 UUUUUUU!

       2008-11-12 @ 17:26:56
"Varför sitter hon och lyssnar på gamla goa melodier istället för att plugga?" kanske ni undrar då.
Det ska jag tala om för er; jag tänker inte göra religionsprovet imorgon! Jag vägrar!
Nä, men serri, mina nerver pallar faktiskt inte. Kalla mig lat men medieprogrammet har satt sina spår.
När allt bara kommer BAM på en gång blir man helt slutkörd.

Juste, SV NP idag ju. Det gick väl bra, jag satt iaf i 2,5h.
Måste ju fått ihop något bra iaf.

Förlåt till alla er som kommenterar men inte får svar, men det är bara det att jag inte vet vart jag ska svara. Jag gillar inte systemet helt enkelt.
Men från och med nu svarar jag här i bloggen med en kommentar.
Så hit me with the frågor!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

haha jag satt 4,5 timme. fatta att jag blev stressad när jag såg att du gick, jag bara "NU?!?!". galet. och mitt blev SKIT ändå, fastän jag satt så länge. och jag skojar inte. asdåligt blev det. tror jag skrev helt fel. men men.

religionen känns inte kul alls imorgon och jag önskar att jag också "vågade" vägra. hehu.

2008-11-12 @ 17:52:55
Postat av: Kmulls

Kaisa: Hahaha 4,5h? Skojar du med mig, DET är galet. Jag slår vad om att du håvar in ett MVG. :) Jag gick så tidigt bara för att jag har noll tålamod. Blev säkert inte alls bra.

Det är aldrig bra att skjuta upp prov, och det handlar inte om att "våga". Snarare fegt att bara skita i det. :p

2008-11-12 @ 18:16:24
Postat av: Clara

haha jag blev också stressad. haha. Jag satt till 12 typ. ;) Så yeah, jag blev stressad. När ni gick hade jag precis precis börjat renskriva. höhö. PANIK. Ungefär. :) Menmen. Ditt blev säkert braaa. :)

2008-11-13 @ 21:53:11
URL: http://claralennartsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Clara: Jag önskar att jag också kunnat sitta längre. :( Man ska ju inte jämföra sig med andra, behöver man sitta länge så ska man göra det :)

2008-11-13 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback