Jag Har Svalt En Sol

       2008-07-30 @ 12:56:26

En varmt, pirrande känsla myser i min mage.
Jag har världens finaste pojkvän som kom och överraskade mig igår,
och solen bränner skönt mot huden.
Jag har fina vänner som jag förmodligen ska träffa imorgon
och allt är bara toppen.

Det finns många saker som visserligen borde bekymra mig,
men på något sätt lyckas pirret övervinna det.
Idag åkte alla till Emmaboda tex.
De har vädret på sin sida och det är ju omöjligt att fixa en bättre lineup.
ALLA, jag menar ALLA, bra artister ska dit. Jag hade inget hellre än varit där.

Men nu får jag nöja mig med Jönköping och Vättern,
som inte är så fy skam det heller.
Jag har planerat att jag och Alex ska åka och bada efter jobbet,
och det kommer bli mys.
Ligga på mage på en handduk i sanden och kolla på
finaste människan på jorden som ligger bredvid en är bäst!

I helgen åker jag till Uddevalla, och vaktar hundar
tillsammans med Alex i hans mammas lägenhet.
Ryktet säger ju att det ska bli regn och rusk i helgen,
så det blir nog mycket film under filtar i soffan.
Och en skål chips i knät, om jag känner oss rätt.

-Tjingtjong hej!
som en snubbe sa i luren till mig nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback