Jag Har Glömt Hur Man Shoppar

       2008-08-28 @ 01:55:29
Sweet dag. Har varit massor att göra, det gillar jag. Gick igenom projektarbetet i skolan, fick panik för att jag inte visste vad jag skulle göra och projektbeskrivningen ska in om någon månad. Men jag har redan kommit på vad jag ska göra! Har det mesta klart i mitt huvud. Men jag håller det lite hemligt, blir roligare så! :D Åt på Mackmakeriet med brudarna och sen gick jag på stan med Stintan. Fan vad jag har saknat det. Såg Nevnarien på Carlings, haha. Pretty pinsamt att jag kan alla blogg-kändisar. Hur som helst, jag hittade en grymt fin hood där som jag ville köpa, men som var lite sådär halvdyr. Men med tanke på att det var så länge sen jag shoppade kläder att jag nästan glömt bort hur man gör borde jag kanske unna mig själv det. 

Kylan är här och torra läppar med den. Men det gör inget! Jag har utrustat mig med vääärldens mysigaste halssduk som jag införskaffade mig på Gina. Heeelt underbar! Den ska jag linda in mig i under höstens regniga, ruggiga dagar. Bilder kommer, såklart såklart. SKA VI RIVA HELA HAKEN?!

Ah, jag och Kaisa var inne på ateljén också. Fick nycklar, snacka ansvar eller. Hur vågar han? Han har kamerautrustning för säkrt flera hundratals tusen i studion.  Aja, gött att han litar på oss.

Fattar inte varför jag alltid ska envisas med vara vaken in i det absolut sista.
När jag börjar se synen börjar svika mig och jag somnar ståendes, så kan jag gå med på att erkänna att det är dags att gå och lägga sig. Vilket är typ nu.

Natti pörrungar!
Pörri!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha ooh så najs - synd att du inte hälsade, då hade jag blivit glad ;)

2008-08-28 @ 10:15:20
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Stintan

pörri pörri.

2008-08-28 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback