Våga Vara Glad!

       2012-10-29 @ 15:50:42
Idag fick jag ett samtal. Ett sånt där samtal som jag blir lika glad av varje gång, och som jag har fått ganska många av det senaste året, men sen skiter det sig alltid. Så därför vågar jag inte riktigt vara glad nu.
 
Det handlar alltså om jobb. Jag har fått ett jobb. De senaste anställningarna jag har haft har dock slutat med att företaget går i konkurs, att jag blir varslad eller att det inte funkar (som med familjen jag började som personlig assistent hos).
 
Men nu måste jag vara positiv. Det känns riktigt bra och jag börjar jobba heltid redan på torsdag! Företaget heter Mail Boxes Etc (MBE) och sysslar med brev och paket, emballage, dokumentservice, postboxar.. Ja, det är lite svårt att förklara, låter kanske inte så jättespännande men jag tror det kommer bli riktigt varierande och roligt!
 
Så, nu måste jag våga vara glad över det här! Det kommer bli fett och de kommer vara så nöjda med mig att de aldrig kommer vilja bli av med mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

You go girl!!!

2012-10-30 @ 15:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback