Helgen

       2011-06-05 @ 19:48:18
Innan Håkan blev det lite häng i Slottsskogen. Sen gick han på nästan en timme för sent men det gör inget för jävlar vad bra det var. Ingen idé att jag skriver om det för var man inte där kommer man ändå aldrig fatta.

Efteråt drog jag och Fanny till Andra Långgatan och mötte upp Alex och hans kompisar. Men det var fullt överallt så vi drog till Chez utan Fanny som hade tröttnat. Vi tröttnade dock också ganska snabbt så efter lite fyllekäk åkte vi hem och däckade.

Idag har jag jobbat några timmar och sen åkte jag hem och grillade. Svinigt jobbigt att grilla stora köttbitar på engångsgrill i typ 25 graders värme, men lätt värt det. Så. Jävla. Gott.

För övrigt hade en av Alexs kompisar med sig två lådor småpåsar med cheese rings till oss. Jag tvivlar på att jag och Alex kommer kunna äta upp 120 påsar så säg till om ni vill ha! Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback