Tjuren Kmulls

       2010-10-28 @ 20:55:27
Ja, så här går det när man åker till Jkpg.

Den är sned och det gjorde ont som F A N, det tog längre tid än det skulle och jag låg och skrek och tårarna sprutade. Kramade sönder Nadines hand, Millan satt i ett hörn och höll på att svimma haha.

Gå inte till House Of Pain i Jönköping. Hon verkade seriös och duktig till en början, väldigt trevlig. Men när smycket skulle i gick det snett. Det blev ett himla tryckande och lirkande. Dessutom är den som sagt sned, hon sa att om den fortfarande är det om några veckor får jag komma tillbaka och göra en ny, valfri piercing. Grejen är ju dock att jag vill ha septum, men jag tänker inte göra om den där, så jag vill ju ha pengarna tillbaka isf..

Jaja nu sitter den där. Efter flera års velande.



Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är så himla cool i den! :) Passar dig som handen i handsken!

2010-10-28 @ 21:18:13
URL: http://blogg.kristinalasan.se
Postat av: nadine

det blir nog bra till slut ska du se. den rätar sig säkert och du är så jäkla snygg i den!

2010-10-29 @ 09:08:18
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com
Postat av: Jessica

Åååh vad nice :)

Jag tycker det ska vara en lite mindre ring bara, hänger lite långt ner :) Men du passar bra i den!



Jävla house of pain.. Jag gjorde ju min tragus där.. Eller om det var förra ägaren då. Gick ju också asdåligt.



Om du ska göra om den gå till Eddie i Göteborg. Där jag piercade mig, han är asduktig

2010-10-29 @ 21:23:36
Postat av: Sandra

åh! söt!

2010-11-03 @ 21:41:29
URL: http://sandisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback