Nä Fy Fan

       2010-03-30 @ 13:51:28
Vården är ju inte vad den ska vara. Doktorn klämde och tryckte lite, ställde frågor och skrev ut zon gel åt mig, som också går att köpa receptfritt. Jävligt onödigt. Dessutom är smärtstillande ingen långvarig lösning. Den kan jag bara använda i sju dagar, men efter det då? Kommer ju få ont så fort jag jobbar igen.

DOCK ska jag få gå till en sjukgymnast. Lite wierd tycker jag, eftersom det inte är en förslitningsskada utan förmodligen vätska i ett ledband.

Jaja, ska försöka att inte vara bitter. För idag åker jag till Alex och det är så jävla mycket vår ute. Skitvarmt, solen steker och snustorrt på marken. Hurra!

Jo men visst!


Kommentarer
Postat av: Kristina

När det kommer till vården är jag jävligt bitter måste jag säga. Det finns så himla mycket man skulle kunna ändra på och göra bättre. Jag stör mig på när deras svar är "det finns inga pengar" - men skit i att bygga massa köpcentrum och annat skit som vi ändå inte behöver och lägg pengarna på viktigare saker som tex sjukvården då! Dom prioriterar ju inte rätt för fem öre.



Hur som helst, Jag vet inte om det skulle hjälpa, men du kanske kan sova med en skena? både mamma och mormor sover med skenor för att dom har ont i handleden.. Mamma har ju i och för sig ont för att hon jobbar med den handen så mycket, men det kanske är samma sak för dig? Hoppas sjukgymnasten kan hjälpa dig iallafall. Det är ju också jävligt typiskt att dom ska ge dig nån kräm eller tabletter, det är ju det enda dom kan göra verkar det som.



Hoppas handen blir bättre snart. Puss!

2010-03-30 @ 15:19:55
URL: http://blogg.kristinalasan.se
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld

Hejsan!:)

Kika gärna in på min blogg och lyssna på dom sommarlåtarna jag har valt ut. Släng gärna in en kommentar vilken låt som ger dig en sommarkänsla som sedan kommer upp på bloggen:)

ha en sjukt härlig dag.

kramar Julia :)

2010-03-30 @ 15:30:56
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback