Fullt Ös

       2010-03-22 @ 21:29:03
När jag åkte in till stan idag så passade jag på att svänga in på gamla skolan och hälsa på fotoläraren Ulf. Han var glad att se mig, tyckte att vi skulle ta en fika. Dessvärre hann jag inte det, men satt och tjötade ett tag iaf. Det var väldigt kul att se honom igen. Den mannen kommer jag nog aldrig glömma, han har haft väldigt stor inverkan på mig. Han hälsar till alla gamla fotoelever förresten.

Hur som helst åkte jag ut till Scandinavian Photo sen för att hälsa på Stintan som jobbar där. Köpte lite småsaker, bland annat en fjärrutlösare.

Efter det åkte jag åter igen in till stan för att fika med Sandra. Det var trevligt, tjattrade lite och åt goda mackor. Åh, önskar vi kunde göra det oftare.

När vi fikat klart kom Kaisa och hämtade mig så åkte vi hem till mig för att kolla på film. Vi var himla sugna på Disney, så vi såg Svärdet i stenen. Älskar den filmen, så himla söt och mysig.

Kaisa åkte hem för en stund sen och jag har tid att andas, haha.

Fin måndag.

På väg till bussen. Är inte så sur som jag ser ut, det blåste!


Kommentarer
Postat av: Kaisa

tack för idag! filmen var underbar, haha.

önskar vi kunde ses oftare för man blir glad av dig <3

2010-03-22 @ 21:58:07
Postat av: Sandra

kom tillbaka till stan! <3

2010-03-27 @ 18:50:53
URL: http://sandisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback