-

       2010-03-05 @ 13:09:10
Älskling är här, han kom i onsdags. Då åt vi god mat och hade det mysigt. Igår jobbade jag min sista provdag. Chefen sa att hon skulle kolla mina bilder idag och höra av sig. Men jag är för långsam, och hon sa att om jag inte bättrar mig kan hon helt enkelt inte sätta in mig på schemat. Får väl be om en till provdag. Jag ska ha det här jobbet!

Efter jobbet drog en arbetskamrat med mig och Alex till Ches där vid tog några glas och åt fantastiskt god mat. Ingvar Oldsberg var där! Vet inte om det är tragiskt eller coolt att han hänger på ett litet skitställe bland massa ungdomar.


Kommentarer
Postat av: Pojkvän

Tycker det är helt tragiskt coolt!

Jag gillar Ingvar.

2010-03-05 @ 13:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback