Marstrand Och Tjörn

       2010-07-08 @ 15:58:25
Grabbarna drog med mig till Martsrand igår, det var najs. Knallade runt, åt hamburgertallrik och sen tog vi några glas på en uteservering. Sen skulle jag egentligen åka hem men kände inte riktigt för det, så jag drog med till Tjörn och kollade på fotboll med typ 20 killar, haha. Till andra halvlek åkte vi till en krog och forsatte kolla och dricka där. Sov på Tjörn och är nu tillbaka i Götet.

Det är fint att ha vänner som drar med en ut när man behöver det.

Förresten, halsontet går inte över och jag har äcklig jävla slemhosta. Var på Vårdcentralen som sa åt mig att köpa Bisolvon och komma tillbaka om det inte blir bättre tills imorgon.


Roade killar på uteservering.



Emanuel rör alltid på sig när jag ska ta kort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback