Degdag

       2010-07-04 @ 23:24:50
Lataste söndagen ever. Jobbade halvdag, var sjuukt lugnt och skönt. Efter det svängde jag förbi hemma hos Emanuel för att säga hej, men råkade fastna lite där eftersom att han och Benjamin hade bakisdag. Så det var True Blood, Family Guy, lite film och pizza som gällde. Kom hem för en stund sen.

Känner att min blogg är fruktansvärt tråkig. Visar mitt nya, fina, mintgröna nagellack för att göra det hela lite intressantare!


Mina naglar har blivit långa och fina sen jag började använda
Scratch nagelolja "Nail Food". Bröt iofs en nagel här om dagen,
men det var första på länge. Svindyrt men svinbra.



Kommentarer
Postat av: JENNY

Din blogg är inte alls tråkig. Du har så roliga bilder med och jag blir så glad när du har gjort ett inlägg! Puss o kram

2010-07-05 @ 07:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback