De Va La Riktigt Gött!

       2010-04-18 @ 23:11:35


Kommentarer
Postat av: Deborah

Duu, hur blev det med kattplanerna? Ska du vänta, vara fodervärd eller vad? Och ditt cupcake-konditori? Du skulle väl ge upp fotograf livet å bli bullbakare typ? :D



Svar: haha, jamen. Jag säger inte att baseballjackor är fula. Det tycker jag inte, tvärtom. Jag bara stör mig på klon-stilen. Var som för några år sedan när var och varannan tjej skulle ha blont överhår och mörkbrunt (eller svart) underhår. Är en jättecool frisyr EGENTLIGEN, men massproduktionseffekten den hade fick mig att bli helt urless...



Men visst, endera dagen dyker det säkert upp någon trend eller grej som gör mig till en fantasilös och hjärndöd idiot eftersom jag gillar det så starkt ;) Jag passar bara på att klaga innan det händer! Bwahaha.



Ps. Kissie.. det vore kul att kasta en hink med träskvatten på henne :) Det skulle vara så tillfredställande på nåt vis.

2010-04-19 @ 13:16:39
URL: http://deborah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback