Sista Utvägen

       2009-09-15 @ 23:11:19
Screw it, nu orkar jag inte leta efter jobb mer. Imorgon är det jag som går till arbetsförmedlingen. Om jag inte får ett jobb då vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Då får jag väl börja plugga.

Hur som helst. Idag har vi ätit limelaxpasta, fruktansvärt gott! Och jag har sökt jobb. Annars.. ingenting. Dagarna seglar sakta förbi, innehållsfattiga och tråkiga.

Jag har glömt min systemkamera i Jönköping. Lite dumt eftersom jag är ganska fotosugen! Och det är inte kul att lägga upp kompaktkamerabilder på bloggen heller.

Ska försöka gå och lägga mig någorlunda tidigt idag, vända tillbaka dygnet.
Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: nadine

du borde komma hem och umgås med mig för jag gör ingenting alls.. precis som du. eller så får jag komma till dig. haha.

men iaf, håkan var det jag skulle skriva om..

jag vet inte vart vi tar vägen efter, om vi åker hem (antagligen inte) eller om vi stannar på nån efterfest. det lär ju finnas en del att välja på?! :D

2009-09-16 @ 10:25:50
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback