Det Vänder!

       2009-09-28 @ 14:05:49
Den där jävla mässan var inte mycket att ha. Jag kände mig mest vilsen och ensam, haha, så efter en timme drog jag därifrån. En snubbe ringde mig och frågade om jag ville komma på vising för ett rum, så det ska jag göra klockan tre. Hoppas hoppas hoppas. Jättecentralt och billigt, egen ingång. Ska försöka att inte peppa för mycket, lär ju vara många som kollat på den.

Just nu sitter jag hemma hos Jessica. Försöker få tiden att gå. Senare ska jag träffa Linda, blir nog fint. Ska väl slänga in lite mat någonstans i schemat också, ashungrig!


Kommentarer
Postat av: Kaisa

hoppas visningen går bra!!

2009-09-28 @ 15:38:06
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback