Upp With The Tupp

       2009-10-05 @ 10:08:27
Jävlar, hur lyckades jag komma upp nu? Kommer vara dödstrött hela dagen. Med tanke på att det är iskallt i mitt rum är det ett under att jag inte krypit ner under det varma täcket igen. Elementet står på högsta, så vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Ska till Ikea med Jessica idag, då får jag köpa gardiner och lite andra textiler, och så värmeljus. Det borde ju hjälpa lite.

Det lutar åt att Linda ska flytta in här om några veckor. :D Hon vill det iaf, ska prata med paret idag. Men de har låtit positiva till det innan så det är nog inga problem. Det vore underbart om vi två hade en hel fyra för oss själv sen. Inte helt fel.

Jag har lila väggar i mitt rum. Kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback