Söka Jobb Var Det Ja..

       2009-10-26 @ 13:37:18
Tanken var att jag skulle gå upp tidigt idag och söka jobb. Det blev inte riktigt så. Dessutom har jag sparat mitt bra CV på pappas dator hemma i Jönköping, och knappast att jag orkar skriva ett nytt. Får vänta på att han kommer hem från jobbet och kan skicka det till mig.

För övrigt har jag kommit på den briljanta idén att söka jobb som tidningsfotograf! Det kan väl inte vara så svårt att få? Kanske inte världens mest upphetsande jobb, men det är ju alltid något.


Haha åh, kan jag inte få vara så här liten igen? Typ 5-6 år sen kanske.



Kommentarer
Postat av: frida

jag känner inte igen dig camilla ;O



och jag känner igen det här med cv-skit-grejen. det är INTE kul nånstanns att skriva..

2009-10-26 @ 14:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback