Filmkväll

       2009-10-18 @ 23:35:16
Ikväll har jag, Kaisa och Sandra varit ute hos Tilda mitt ute i skogen, haha. Först fick vi mat, det bjöds på ris, kyckling och currysås. Sen kollade vi på P.S I Love You. Älskar den jävla filmen, så sjukt sorglig.

Imorgon ska vi vara ute hos Tilda igen, samma gäng, fast då ska vi laga sushi. :D Har bara ätit det en gång innan, tyckte det var okej, så jag hoppas att jag börjar gilla det mer. Spännande att göra egen sushi också! Med sjögräs och hela köret.

Tänkte nog försöka gå och lägga mig ganska snart, är trött i ögonen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

sushi sushi sushiii :D haha.

och jag är glad att du bestämde dig för att stanna lite i jönköping :) <3

2009-10-19 @ 08:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback