Hoppas Ingen Ser

       2009-11-17 @ 22:31:12
Måste se ut som en idiot när jag slänger omkring min kamera framför en skärm, haha. Hur som helst, detta var riktigt kul! Testade på "camera tossing" för något år sen, men blev lixom aldrig bra så jag sket i det. Idag började Stintan snacka om det och jag blev sugen på att ge det ett till försök. Skitbra för den som behöver leka av sig lite.

Jag gjorde den här bilden i PS:

 

...och satte den på fullscreen. Släcka ner i hela rummet, lång slutartid på kameran och sen knäppa av och typ slänga/vrida runt den. Då blir det såhär:

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Faan vad tufft :D

2009-11-18 @ 09:13:38
Postat av: sandra

ascoolt :o måste prova med min kompakt, hah ^^

2009-11-18 @ 18:48:58
URL: http://sandisue.blogg.se/
Postat av: Hedda

Provade så fort jag såg det här, med lite olika former...cirklarna blev riktigt snygga!

2009-11-24 @ 19:40:24
URL: http://thefields.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback