Gäsp Och Hutter

       2009-05-12 @ 08:17:15
Vissa mornar är sämre än andra. Som den här. Jag är svinigt jävla trött och fryser så jag skakar. Jag vill bara lägga mig i min varma gosiga säng igen och sova minst tre timmar till. Det värsta är att det inte beror på att jag la mig för sent igår. Tvärt om - jag la mig tidigare än vanligt. Jag förstår verkligen inte sambandet.

Men jag har iaf en fika med världens bästa Kaisa att se fram emot ikväll! Jag ska tvinga henne berätta om Kina tills hon svimmar! Haha, nä, kanske inte riktigt så hemskt. Men vi har inte setts på länge så det blir nog en hel del tjattrande.

Nej, på med lite smink för att dölja tröttheten och borsta gaddarna nu, Camilla! Ta dig i kragen. Solen lyser ju trots allt ute. Det är en underbar dag och allting kommer gå din väg!

Man kan ju hoppas.

 

Haha, så fruktansvärt död. Hej zombie.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

hoppas din dag blir jättebra och att du piggnar till!

och ja ikväll ska det tjattras du xD haha :D

2009-05-12 @ 09:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback