Födelsedag På APT

       2009-05-17 @ 12:44:48
Igår kom Alex hit och vi åt grillat med familjen för att fira mig lite i efterskott. Det var så jääävla gott. Något kött, bakad potatis med två dipper till och spett med champinjoner, lök och paprika. Vattnas i munnen bara jag tänker på det, haha.

På kvällen hade någon jävel hyrt APT för en födelsedagsfest. Jérémy och Jes skulle dit och jag och Alex ville inte vara sämre. 100 spänn inträde, men det gjorde inte så mycket för jag betalar typ neverever inträde annars. Det var rätt trevligt, fanns popcorn och jordnötter och ballonger överallt. Köpte hamburgare och njöt av livet.

Nu har vi nyss vaknat och ska äta frulle.
Alex ska hem idag, sucks. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback