Blondie

       2009-05-26 @ 13:28:08
Jävlar i min lilla låda vad blond jag blev. Lite silvershampoo på det och det blir nog tamejfan vitt. Vet inte vad jag ska göra av mina ögonbryn bara. Innan har jag ju alltid blekt dem med samma färg som jag har i håret, men de brukar bli lite flammiga då och det vill jag inte nu till balen. Men jag ska faktiskt in till stan om en stund för att gå på sminkrådgivning på Kicks, så då kanske jag får något tips.

Ska även träffa Kaisa och kanske Sandra i stan och kolla på dagens bal. Så man har lite mer koll tills imorgon lixom, haha. Efter det blir det kanske en fika. På Waynes om jag får bestämma!


Kommentarer
Postat av: Debbie

Pudra ögonbrynen :)

2009-05-26 @ 15:06:28
URL: http://deborah.blogg.se/
Postat av: Kaisa

du var jättefin i håret! min hjärna är dock överbelastad av nervositetstankar inför balen, tror det var därför jag inte märkte något först, haha.



tråkigt att det inte blev någon fika idag. vi får helt enkelt ta det en annan dag tycker jag :D eller flera andra dagar. låter ännu bättre!

2009-05-26 @ 18:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback