Balen Överstökad

       2009-05-28 @ 20:39:53
Dagen började med att jag tog mig till frisören där jag satt i en timme och blev galet fin i håret. Blev jättenöjd! Sen fick jag åka buss hem (alla glodde, kändes konstigt) där jag och Alex satte på oss balkläderna och jag sminkade mig. Var nöjd med sminkn ingen och klänningen också, allt var helt enkelt precis som jag tänkt mig. Förfesten var hos Sofia där vi var i någon timme för att sedan åka i ett långt led i fina bilar ner till stan. Jag, Alex, Kaisa och Simon åkte i någon cab, har aldrig gjort det innan så det var lite ballt. Gick två varv utanför Stora Hotellet och blev fotade, sen in i värmen och vänta säkert 1,5 timme på att få gå upp och få välkomsdrink. Sen var det trerätters middag (asgott!), lite tal och vals. Vissa vet tydligen inte sina gränser och blev därför aspackade. Sen spelade Veronica Maggio och efter det var det vidare till Huset på efterfest. Klockan ett var vi hemma och däckade direkt.

Jag tyckte det var riktigt trevligt, tack alla som gjorde kvällen så bra!


I trädgården strax innan avfärd till Sofia.


Klänningen var finast bakifrån, tyvärr.


Håret var som sagt helt perfekt.


Promenera utanför Stora Hotellet.



Orkar inte lägga upp bilder på alla andra och mingelbilder och sånt, men alla var jättefina!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

kvällen var SÅ bra, och det var SÅ mycket tack vare dig. tack :D

och ännu en gång, du var SÅ fin!

och ja, jag gillar att betona ordet "så" x) hahah.

2009-05-28 @ 22:11:30
Postat av: Pojkvän

Fan, jag ser ju nästan respektabel och stilig ut på det sista kortet.

Tack för en trevlig kväll, du var mycket mycket mycket tjusig. Poss.

2009-05-28 @ 22:12:43
Postat av: Debbie

Ni var superfina (: gillade starkt det rosa temat!

2009-05-29 @ 08:27:10
URL: http://deborah.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, sjukt vacker är du!

2009-05-31 @ 18:39:06
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: Malin W

Fina ni!

2009-09-15 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback