Årets Knäppaste

       2009-05-13 @ 23:31:03
Jag fick ett sms av Stintan imorse. "...Vad som är ännu jobbigare är att det ligger en halv gurka i vår trappuppgång."  Det var så oväntat, så konstigt, så... oväntat! Men vänta, det kommer mer! Ringde henne när jag hade slutat och då berättade hon att hennes döva brevbärare kom och plingade på dörren, med den halva gurkan i högsta hugg. Stintan försökte förklara att det inte var henne gurka men den stackars döva mannen förstog inte. Då tog Stintan emot gurkan.

 Och det är ungefär här som jag drunkar i mina egna tårar. Har inte skrattat så mycket på länge.

Jorå, annars fyller jag ju år imorgon. Ska bli najs.


På tal om ingenting har jag världens mysigaste katt bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: Pojkvän

KISSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

2009-05-13 @ 23:48:33
Postat av: Fröken Grön

hahahahahahahaha, jag dör!

tänk om det ligger en halv morot där idag?

2009-05-14 @ 12:42:16
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback