Bowling Och Sup

       2009-07-25 @ 13:38:29
Vi bestämde oss för att bowla, jag, Kaisa, Millan och Nadine. Jag förlorade rätt hårt men det var kul ändå! Fick iaf en eller två strikar. :D Sen kom Jessica och vi alla drog till Amor för att dricka billig alkohol. Några cider och några shotbrickor där, sen drog vi till Centrum för att ta en stämpel. Direkt tillbaka till Amor igen för att dricka lite till. Till slut gick vi till Piren och där var det också trevligt, dansade till Coldplay och träffade fina människor. Sist på listan stog Centrum. Där var vi inte så länge, är ju inte precis ett ställe man går till om man inte vill dansa, och det ville iaf inte jag och Kaisa. Vid två körde vi hem Kaisa till Habo (mitt ute i ingenstans) och sen hem och däcka.

Det var faktiskt min mest lyckade utgång på länge! Det kanske har med att göra att vi inte gick till Bongo. Jävla skitställe egentligen. Men tack alla för en fin kväll. :*

Nu ska här taggas på FB!


Millan vet hur man bowlar! Hon vann.


Galet! Som sagt, mer bilder på FB.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

tack för en fin kväll :*

du är bäst.

2009-07-25 @ 13:57:57
Postat av: nadine

Puss på dig camilla och tack för en fin kväll :*

2009-07-27 @ 09:28:48
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback