Nattuggla

       2009-01-10 @ 01:52:25
Får väl bli ett inlägg såhär mitt i natten, för det slog mig att jag itne skrivit idag (eller.. igår).

Fredagen var trevlig, det var en slapp lektion och sen hjälpte jag Stintan med en plansch till hennes projektarbete. Jag fotade henne i studion, och sen fixade vi i photoshop ganska länge. Sen fikade vi i skolans caféteria, gick lite på stan och sen åkte jag hem. Kvällen var iofs ganska tråkig. Men åt iaf god mat, lax! M-m-m.

För övrigt verkar det som att jag tappat bort mitt skolbusskort. Det är rätt tråkigt med tanke på att jävla fitt-jlt har höjt busspriset till 15 kr. Det innebär att det kostar 30spänn att ta sig till och ifrån stan. Det har jag itne lust att betala varje dag. Åååh.

En till jävligt tråkig sak: Kommer nog inte träffa Alex i helgen. Grymt jobbigt. Vi borde verkligen träffas egentligen också, med tanke på omständigheterna.. Men jag får väl helt enkelt härda ut i en vecka till.

Nu ska jag lägga mig och läsa.
Godnatt små fisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback