Kärleksmums&Promenad

       2009-01-04 @ 22:40:02
Det är vad jag och Stintz har ägnat oss åt idag.
Hon visade videor från Kroatien också, och efter massa prat om vad som händer när skolan slutat (shit vi går snart ut crazzzzzy!) och utomlandsresor blev jag jävligt sugen på att ge mig ut och resa. Alltså typ länge. Bo någonstans rätt länge och jobba och sådär. Fast det är klart att en helt vanlig solsemester inte heller skulle sitta fel. Bara komma bort från sketna Sverige ett tag, bort från alla sura miner. Jag skulle till och med kunna tänka mig att resa ensam, för i andra länder kryllar det av vänligt öppensinnat folk att umgås med.

Menee.. Nu är det ju så att jag valde att proppa förra sommaren full av aktiviteter och har därför inga pengar kvar. Inte ens på sparkontot. Hade inte tänkt att sommarjobba heller egentligen, men det får nog bli så ändå. Spara så mycket det bara går fram tills dess, sommarjobba och sen ut och resa. Fast på en längre resa vill jag nog ha med mig Alex, och då får jag vänta tills han gått ut skolan.
 


Vattenpipa en ljummen kväll i Tunisien vid havet.
(Hahaha, håret. Hur tänkte jag där?)

Kommentarer
Postat av: Stintan

Det där ser inte lite mysigt ut asså :D

2009-01-04 @ 22:48:36
Postat av: Kaisa

lämna Sverige efter studenten är helt galet lockande. såna tankar har jag haft i flera år. vore så jäkla härligt :)

2009-01-04 @ 23:19:34
Postat av: Kmulls

Stintan: Det var nog bland det mysigaste jag varit med om, och med den man älskar bredvid sig också. :)



Kaisa: Ja men eller hur! Du hänkar eller? Haha.

2009-01-04 @ 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback