Inte Så Gött Liv

       2009-01-18 @ 16:27:46
Vi kollade en film och sen somnade vi vid halv fem. Gick upp vid typ halv tre, myste lite, gick en promenad och nu är det dags för mat. Sen är det dags för hemfärd, och eftersom att jag ska till Skåne med familjen nästa helg så kommer vi inte synas förrens om två veckor. Så sjukt jobbigt.

Något som också är ganska jobbigt är att jag trodde jag hade minst några hundra kvar på kontot men nu när jag kollade saldot på internetbanken visade den 17 förskrämda kronor. Inte första gången det händer precis. Det är ju inte så jävla party med tanke på att jag är skyldig Alex typ 700 kronor. Aja, jag har 500 kronor i presentkort som gäller i hela Jkpg, så när studiebidraget kommer får han tillbaka sina pengar.

Jag har typ inte varit pank sen i sommras. Det känns värdelöst.

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

men vet du vad sötnos? I torsdags fick jag pengarna av ulf och han gav mig 1000 kronor så du får 500 av mig imon :)

2009-01-18 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback