Bal

       2009-01-26 @ 21:56:20
Nu har jag äntligen bestämt mig. Jag har valt klänning. Den är fin och med mig i den kommer den vara skitfin, haha. Åh, vad jag längtar, kommer vara så kul att verkligen klä upp sig på riktigt. Att kalaset kostar en förmögemhet får man ta, det är ju en sak som man bara gör en gång lixom. Alexander kommer se ut som en prins, och jag kommer vara hans prinsessa! Som en disneyprinseesa.

Nu är det kvastående problemet håret.. Väx, väx, väx!


Haha, hoppas Alex kommer vara snyggare än sådär.



Kommentarer
Postat av: Findus

Löshår :)

2009-01-29 @ 14:43:01
URL: http://tipyourhooker.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Findus: För dyrt med äkta, för fult med syntet.

2009-01-29 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback