Trauma

       2009-02-22 @ 23:28:40
När vi var på trägårn i lördags dansade vi häckarna av oss. Det var bara det att dansgolvet blev allt fullare och galnare ju mer klockan blev. Till slut knuffades man bara omkring och fick armbågar överallt och det spårade helt ekelt ut. det slutade med att några människor välte som dominobrickor, med mig underst. Jag slog bakhuvudet i en kant och blev allmänt mosad. Det var riktigt läskigt faktiskt, och det gjorde fruktasvärt ont i huvudet. Det gör det fortfarande också, hur ömmt som helst.

Det är tråkigt att man bara vill gå ut och roa sig och så slutar det med att någon skadar sig. Det kunde ju gått riktigt illa, kunde ju gått hål på mitt stackars huvud.

Och ja, nu ska alla tycka fruktansvärt synd om mig!

Kommentarer
Postat av: bitte

underbar söt header

2009-02-22 @ 23:40:51
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Kaisa

stackars kmulls :(

kanske fått en minihjärnskakning typ?

2009-02-23 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback