Praktik & Projektarbete

       2009-02-25 @ 16:35:23
Nu har jag varit duktig och suttit i telefon massa. Jag ringde till en man på museet för att fråga om jag kunde få ställa ut min bilder från Jokkmokk där. Han var tveksam, men sa att jag skulle skicka ett mail så skulle han se vad han kan göra. Sen försökte jag få tag i en man på scandinavian photo hur länge som helst, satt och lyssnade på tutet i luren i typ en kvart innan han svarade. Han sa iaf att de redan har praktikanter v. 18-19 men han skulle kolla upp om jag kunde vara där 20-21. Hoppas det! Vore awesöme.

Ibland känns det verkligen trist att komma hem. Som idag. Hade hellre stannat i skolan. Har verkligen nada att göra. Får väl ta och städa eller något, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback