Mardröm

       2009-02-01 @ 12:37:55
Överallt i mitt hus var nakna människor som snuskade sig. Jag gick upp på mitt rum för att sova, men då kom det in en gubbe och frågade "Hur mycket tar du?" och jag förklarade för honom att jag inte är sån och att jag ska sova nu. Han fortsatte tjata och jag frågade om han hörde dåligt och bad honom gå ut från mitt rum. Han brottade ner mig på sängen och tvångskysste mig och började dra av mig kläderna. Jag sparkade och skrek "hjälp!" allt vad jag hade. Massa människor kom springandes för att kolla vad som hände, men då drog gubben upp ett gevär och pepprade ner alla, inklusive mig. Jag lyckades ta mig ner för trappan och sprang ut på gatan med gubben efter mig. Vi kom till ett öppet fält där han skjöt ner mig. Bredvid mig låg döda människor som han skar upp buken på och började kalasa på deras inälvor. Sen tog han en kniv och skar djupa jack i mina handleder så blodet sprutade.

Det var tur att älskling låg bredvid mig. Jag väckte honom och han höll om mig. Usch vad jag drömmer sjukt.


Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

uuuuuusch (yrrol)

vilken hemsk mardröm!!

2009-02-01 @ 12:51:07
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Fearium

omg.. kmulls.. skulle inte ens vilja veta vad en drömmtydare skulle säga om detta ;P

2009-02-04 @ 02:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback