Godmorgon!

       2009-02-03 @ 11:54:04
Idag var det syo-dag, alltså massa folk som kommer och pratar om deras högskoleutbildning och sådär, för oss som snart går ut. Jag var inställd på att gå faktiskt, men imorse tog tröttheten överhand och jag låg kvar i sängen. Lite dumt av mig kanske, men ack så skönt.

Igårkväll pratade jag med Alex lite om framtiden. Jag har varit ganska inställd på att plugga i Göteborg och bo hos Alex i Uddevalla, och så pendla till skolan då. Så slog det mig att tänk OM vi gör slut. Nu säger ni att så ska man inte tänka, men det måste jag ju! Tänk, då står jag där med en halv utbildning och får flytta tillbaka till Jönköping. Det får väl helt enkelt bli så att jag fixar mig en lägenhet i Göteborg direkt istället, vilket kan ta ett år eller två. Men det känns ju också surt när man väntat i två och ett halvt år på att få flytta ihop och så måste man vänta massa mer år. Åååh vad jag hatar distans.

Idag har jag lite saker som jag tänkte få uträttande. Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Distans suger apröv

2009-02-03 @ 13:04:19
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback