Fika Efter Åtta

       2009-02-03 @ 22:19:22
Jag fick lite gjort idag iaf!
Jag åkte till A6 för att köpa lite grejer, sen kom pappa och hämtade mig och vi körde till Bankeryd där vi hämtade mitt lagade objektiv (äntligen!). Jag fixade soppa till mig och Jes och fram tills för en stund sen har jag stått och bakat cupcakes!

Det blev chokladcupcakes med en after eight i varje. De blev lite platta, och själva after eighten la sig i botten och blev helt seg. Men bortsett från det är de goda! Haha. Bättre lycka nästa gång lixom.



Innan de åkte in i ugnen för att gosa.


Jag gjorde två olika dekorationer. Ena varianten är helt enkelt grädde med kakao på och den andra är så kallad sockerpasta som jag gjort själv. Det är som marsipan, fast smakar godare och är lättare att arbeta med. Också den med kakao på. Båda har en halv skiva after eight med floursocker på. Jag tycker de med grädde är finast! Fast de med sockerpasta ska egentligen ha en spritsad kant också, men jag orkade inte.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, ser helt sjukt gott ut ju!

2009-02-03 @ 23:39:56
URL: http://hellolinda.blogg.se/
Postat av: Kmulls

Linda: De äääär goda. :DD

2009-02-04 @ 01:09:45
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback