LL&LC

       2009-02-19 @ 21:16:49
Imorgon åker jag till Linda i Borås! Jag är så sjukt pepp så jag spricker, faktiskt. Saknar henne som fan. Det är ju lite jobbigt när jag har långdistansförhållande, jag och Alex träffas varje helg så jag hinner aldrig träffa Linda. Men nu skiter jag i om det går jättelänge innan jag träffar Alex igen, det är sånt man får ta för att åka och ta hand om sin vän. :)


Haha, jag och Linda nyår 05/06. Ja, vi pussas! Och ja, jag hade svart hår.


Här ser man hur vi ser ut också. Sidecut hade jag.
Mer asgamla bilder på oss finns här.

Kommentarer
Postat av: Karina

Tack, vad roligt att du gillar tipsen! Det kommer att komma fler så håll gärna utkik :)



Jag hade faktiskt svart kort hår med gröna slingor i åttan, och en vända hade jag svart kort med en blå plupp så huvudet.. Hehe, kul att testa lite olika grejer!



Ha det gott!

2009-02-19 @ 21:59:42
URL: http://fager.blogg.se/
Postat av: Madde

svar: ja jag håller med... hon blir bara smalare och smalare :S

2009-02-19 @ 22:10:03
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback