Aldrig Mer

       2009-02-05 @ 15:58:45
Jag fattar inte varför jag inte lär mig. Jag envisas alltid med att låna böcker, som jag aldrig lämnar tillbaka. Jag vet att jag kommer glömma det, men jag kan inte låta bli. Jag gillar att läsa, jag vill läsa. När det finns ett ställe där man kan fixa hur många böcker man vill, då kan man inte låta bli.

Men nu.. Aldrig mer.



Det är personligt rekord!
Jag försöker att inte bryta ihop, men 500 spänn för böcker jag aldrig ens läste.. Katastrof. Jag hade kunnat köpa den rosa, fina jackan på H&M för de pengarna! Aja, man lär sig av sina misstag iaf, och nu lovar jag mig själv dyrt och heligt att aldrig någonsin mer låna böcker på biblioteket.

Någon som vet om man kan betala av lite då och då? Skulle kännas mindre giftigt än att punga ut allt på en gång..

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Helvete!!!! 500 spänn?! Det borde du kunna betala av, annars är dom ju cp.



Jag lider med dig!

2009-02-05 @ 16:21:57
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Kmulls

Stintan: Hahaha jag veeet, helt sjukt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

2009-02-05 @ 16:56:26
Postat av: Merima

alltså, frågan är ju om man måste betala överhuvudtaget. jag har haft skuld där sedan jag var tio.

2009-02-05 @ 20:27:20
Postat av: Anonym

Merm: Jo, om man har över 100 kronor måste man det.

2009-02-05 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback