Ojojoj

       2009-12-23 @ 13:51:27
Klockan är bara två och det har varit en riktigt produktiv dag! I vanliga fall har jag inte ens gått upp än, haha. Vi har åkt till morbror och småkusinerna och lämnat/hämtat paket och sen åkt till kyrkogården. När vi kom hem skottade jag hela uppfarten, tog tid och var jävligt jobbigt. Nu är jag iaf ursäktad att äta mycket julgodis!

Vid fyra kommer farmor och farfar från Skåne, ikväll ska vi säkert äta något gott och ha det mysigt. Imorgon är det fakking julafton och juldagen blir helt galet rolig på Bongo! Livet är så jävla gött.

Förresten, så här charmig var jag när jag var liten. Jag bjuder på den.


Kommentarer
Postat av: Stintan

hahaha, du såg ut som en riktig busig unge! Så söt!

2009-12-23 @ 14:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback