Breaking News!

       2009-12-19 @ 14:42:43
Alltså helt seriöst. Jag är trött på att tvinga mig själv till att fota. Jag har helt enkelt ingen lust längre, jag vill inte fotografera! Då ska jag fan inte göra det heller. Så därför har jag bestämt mig för att inte bli fotograf.

När jag kom på det började jag fundera på vad jag ska bli istället. Jag vill inte utbilda mig till något random, vill inte läsa någon tråkig medielinje igen eller så. Jag vill göra något jag tycker är kul.

Då kom jag på att jag skulle vilja bli konditor. Skulle vara så himla kul att baka hela dagarna, haha. Inte jobba på något vanligt café och göra chokladbollar och kanelbullar hela dagarna, utan jag fick en liten vision. Det skulle vara underbart att öppna ett café som bara säljer cupcakes! I jättemånga olika smaker och storlekar. Inredningen skulle vara helt färgglad och åååh..

Vem skulle komma och äta mina cupcakes? :D

Googlebild, men så här skulle mina också se ut!


Kommentarer
Postat av: Stintan

Oj, är detta nåt du tänkt på länge? Jag blev väldigt förvånad faktiskt.. trodde du älskade att fota. Glad för din skull att du verkligen vet vad du vill iaf! Och att du vill öppna eget café tycker jag är toppen, det är bara att ge järnet. :)

2009-12-19 @ 16:24:54
Postat av: sandra

Jag skulle lätt komma dit och tjocka i mig massa cupcakes!

2009-12-19 @ 18:08:41
URL: http://sandisue.blogg.se/
Postat av: Kaisa

tycker det låter som en utmärkt idé! jag skulle lätt bli stammis hos dig ;D

2009-12-19 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback