Borde Hålla Mig Till Sneakers

       2009-12-15 @ 17:09:15
Har gått på Nordstan idag, i mina monsterklackar. I början gick det helt okej, jag bah "fan vad snygg och cool jag är nu" men efter någon timme började det göra ont. Efter två timmar stapplade jag fram som Bambi på hal is och ville slänga av mig skorna. Tur att de är så snygga, för det var värt det.

Dock fick jag inte mycket gjort. Smärtan gjorde mig okoncentrerad. Fixade iaf nytt ID, tappade mitt förra för hur länge sen som helst och har inte riktigt orkat gå till polisen. Fattar inte varför egentligen, det blir ju klart på en vecka lixom. Smigigt och bra. Inte bra för plånboken dock, 400 spänn fick jag punga ut.

Nu ska jag klappa mina ömma fötter lite och laga helt hemmagjord soppa. Det ni!


Hittade frän bild på mig från i sommras. Helt orelevant egentligen.
Fast den påminner mig om att jag verkligen måste klippa mig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Cooling ^^ Säg till när du är i jkpg så att vi kanske kan hitte på nået, om du har lust! pöss!

2009-12-15 @ 21:19:50
URL: http://sandisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback